MY FAMILY AND FRIENDS

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 93 96 Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Photobucket

Search

EMMA checkitout2u.blogspot.com. Powered by Blogger.
Photobucket

Follow by Email

Followers

Sunday, February 8, 2009

Tidur Terganggu 9/2/09



Bingit ar telinga ku pagi2 buta dah buat hal, tgk jam baru kul 5.44 am.. kacau betul la sedangkan ada lagi beberapa minit tidur ku, maklumlah masa itu emaskan.. berharga giler kalo bab tido nih.. hehe biasa ar perangai manusia kan?
1stly mmg ar aku marah oo, kacau aku tido.. tp biler aku amk hp aku suluh kat lantai sebelah katil ku, terkejut giler aku. dalam samar aku nampak cam katak pisang.. aku mmg takut katak tp xkan la katak ada dalam bilik ku.. huhu. takutnyer aku. lantas aku amik teddy bear aku tutup muka aku ar, ner tahu kan katak tuh lompat kene muka aku... kecohhh ar. tikk... suis lampu ku tekan dan menyala la lampu kt bilik ku tuh..


dah ar aku sejuk nih, kacau tul la terpaksa ar aku alihkan selimut aku tuh. aku nih xtahan sejuk haha padahal aircond pon xdak dalam bilik, emm pas jer aku alih selimut ku, aku tgk stokin ku dah xdak lak, suspen giler ak... aku cari2 xjumpa stokin kesayangan aku tuh, kaler ijau ada gambar kartun lak.. so cute.. xkesah ar stokin tuh, boleh bl lg.
ha.. y aku nampak cam katak pisang tuh, bukan katak pisang pon hahaha.. maklumla dalam kesamaran.. alhamdulillah la tp tekejut gak aku tgk, ghupenyer kueh yang aku simpan dalam bilik.. mesti korang tertanya2 knapa kuih ada dalam bilik. actualy bkn kuih tp kerepek.. hehe. perut aku nih biasanyer memalam lapor, tu pasai dalam bilik aku ada makanan n minuman.. lapor.. makan jer la kan? hehehe
then aku tengok xdak pape pon yang curik aku punya kepek tuh, aku tarik selimut tido..tanpa ttp lampu. baru je nak terlelap, bunyik lg.. slow2 aku tgk kat bawah.. hehe comel giler arr, nak jer aku amk peluk. dia lompat2 sambil bawak kepek aku tuh.. lama gak.. mybe dalam 5 minit baru dia boleh kuar dari bilik ku.. 1stly, dia ikut lubang kecik kt dinding bilik, tp kepeknya besar sangat, xmuat la pastu dia lompat2 nak naik katil ku.. padahal dalam masa y sama aku ngah perhatikan dia.. maybe bl bertentang mata, dia xboleh nampak aku kot.. maklumla sistem penglihatan dia dr jenis binokular, maknay dia nampak medan kiri n kanan je, selamba jer dia taw.. tp xberjaya jugak naik katil hehe.. dia xputus asa taw, lastly dia tolak kepek tu ikut bawah pintu bilik aku, pastu dia menyelinap kok bawah pintu, then dari luar dia tarik kepek tuh.. hehe aku suka la dia.. dia punya sikap n strategi bawak fikiran ku melayang.
korang mesti tertanya2, apa tu kan? haha anak tikus ar.. comel giler.. hahaha so cute la.. harap dapat jumpa dia lg.. aku letak nama dia comel. dia amk makanan aku pon xpe, asal dia xgigit jari ku lagi huhu.. sakit taw, malam sebelom nih.. dia ggt jari aku.. kesian kan tp oleh kerana dia comel.. aku xkesah sangat ar.. my hero, COMEL

3 comments:

che imran said...

comey la anak tikus tu..

s b 1 8 9 1 1 9 said...

hehe...siap ada nama...

bfie said...

maknany aku berjaya menghidupkan watak dalam cite ak, blh tulis skrip tuh.