MY FAMILY AND FRIENDS

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 93 96 Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Photobucket

Search

EMMA checkitout2u.blogspot.com. Powered by Blogger.
Photobucket

Follow by Email

Followers

Sunday, September 6, 2009

pHoTo EdiTinG

Sementara menunggu waktu berbuka, bersempena 6 September 2009 bersamaan 17 Ramadhan kalo tak menjadi kesilapan saya lah (ntah apelah grammar lintang pukang hehee), sempat lah sayer mencoretkan sepatah dua kata kat blog nih.. Sayer tak sangka sebenarnyer, anak sedara saya Che Muhammad Adam Irfan dah berjaya mengiringkan diri walhal baru 4 hari umurnye hehe.. Maha Besar ALLAH. Sayer suka usik dier, hehe comel sangat la katakan... kalo sayer balik, dia ngah tido.. sayer bangunkan dier hik3.. windulah. kesyian dier tapi ape nak buat mak sedara dier mmg suka kacau dier tido..

 
emm citer kt kedai lak la, td mmg sayer takde keje pon, tp mmg hari2 pon sayer takde keje hak3. Oleh itu, dengan rajinnyer sayer pon bukak la program kat laptop saya.. satu program yang amat sayer minati kik3 jeng jeng jeng Adobe Photoshop.. Mulalah sayer meng'edit gambar sayer'.. hehe tgk la kat bawah nih.. comel tak? ok2 SELAMAT BERBUKA SEMUA.

ni la anak sedara sayer.. CMAICMI



2 comments:

chipsmore said...

pandai edit..leyh la editkan gamba i t..hikk ;)

CHE NOORAZMA BINTI CHE TAIB said...

hahah boleh ngat. bg gambar boleh edit.. hik3