MY FAMILY AND FRIENDS

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 93 96 Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Photobucket

Search

EMMA checkitout2u.blogspot.com. Powered by Blogger.
Photobucket

Follow by Email

Followers

Thursday, September 3, 2009

Borinknyer Sayer

Hari ini kat kedai sayer xde keje, asaimen semua dah siap, so borink giler la. pastu sayer tido sampai 2 jam ngantuk sangat disebabkan mata yang tidak mendapat tido yang cukup dan badan yang rasa amat penat. hehehe pastu saya p la pepusing kat KBMall, saje nak cari kain lining tp kain kat situ cam xbesh je.. saya suka 100% cotton supaya selesa sket.. esk nak kuar KB, maybe p NAGOYA or KAMDAR la kot, harap2 adala kik3. kt kbmall lain yang sayer cari, lain yang sayer jumpa.. hehe saya dah jatuh hati kat tudung lah nampaknyer, cantik la.. pastu siap dapat diskaun lak tu, al-maklumlah tauke dier kawan sayer hik3.. besh2 nti mybe jd pelanggan tetap dier.

model sementara

sempat ber'posing' gitu huk3

ok la tu kan!

test tudung masyuk ke x ng muka saye hihi

ni la gambar sebelum bertudung baru hik3

2 comments:

retrolive said...

emmmmm....setiap kali pun lawa....by the way lawa tudung tu,,colourfull

CHE NOORAZMA BINTI CHE TAIB said...

hehe maceh2 mr. retrolive