MY FAMILY AND FRIENDS

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 93 96 Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Photobucket

Search

EMMA checkitout2u.blogspot.com. Powered by Blogger.
Photobucket

Follow by Email

Followers

Friday, October 21, 2011

Berita Gumbira 2011

Dah tersangat lama rasanya ruangan blog tidak terisi, kesiyan dier ~ maap ye sayang ye, bkn bermaksud meninggalkan kamu utk BLOG CNcity's Enterprise tp kesempatan itu yg tidak mengizinkan ~ ekeke ape pon saye sayang kamu!

 
Alhamdullillah 3 Julai 2011 sy start keje kt MMMSB hik3, xtau la plak sampai bila kan.. rasanya dah tak mau merantau la ~ keje tempat sendiri ~ dekat plak ngan rumah ~ sapa xmau? keh3.. hari ni ingat nak baca novel tapi tak terbaca lg.. nasib baik, kalo tak mmg xsempat la nk mengarang kat cini.. lama xmenulis, rasa mcm lain la plak..

Beshnya tahun ni dapat 3 orang anak buah lg

                 Pertama Marissa Nur Humaira
                 Kedua umur 3 hari belum ada nama
                 Ketiga tak keluar lg

saya doakan agar kakak saya tu xde ape-ape kesulitan la.. insyaallah.. aminn. Jadi kalo dikira-kira balik berape orang dah ye?

No comments: