MY FAMILY AND FRIENDS

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 93 96 Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Photobucket

Search

EMMA checkitout2u.blogspot.com. Powered by Blogger.
Photobucket

Follow by Email

Followers

Thursday, October 18, 2012

Monday's Surprise

15 Oktober 2012 ~ Kaki melangkah lesu ke luar pagar rumahku bagi mendapatkan Kancil biru ku yang tengah mengaum itu. Mak ditepi pagar menyapa dan memberitahu yang ada kucing putih kat dalam 'Rumah Belaan' [Kandang Haiwan Pengasih]. Dari mana datangnya dia ye? Tak sempat lagi nak berkenalan memandangkan jam dah menunjukkan 8.40 pagi. MOOD : tak sabar nak balik huhu walhal ofis pon belum sampai. =)

Rupanya ayahku yang hadiahi aku kucing comel tu, lembut aje bulu dia, manja tapi garang hehe, asik nak gaduh aje ngan Chubby. Chubby pon tak kurang garangnya walhal dalam pantang tu.

                     Nama : Manja
                     Warna : Putih tompok Askar
                     Jantina : Betina
2 hari lepas Chubby dah beranakkan 3 ekor anak, kaler Oren, Hitam dan sekor lagi kaler macam RICO. Mungkin RICO yang buat Chubby peknen haha. Tapi sekarang kat mane ntah Chubby sembunyikan anak-anaknya.. Biarlah dulu, dah besar skit keluarla tu dia.

No comments: