MY FAMILY AND FRIENDS

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 93 96 Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Photobucket

Search

EMMA checkitout2u.blogspot.com. Powered by Blogger.
Photobucket

Follow by Email

Followers

Saturday, October 20, 2012

Piala Malaysia : TRW vs ATM



Alhamdulillah hujan rahmat hari ni, kat Kelantan hari ni dapat cuti Peristiwa.. hehe tau tak sebab ape? The Red Warriors dapat ke Piala Malaysia lawan ATM.. terus je dapat cuti.

20 Oktober 2012 - memang semangat la aku. Sesudahnya sembahyang Isyak tunggu depan TV, on Astro Awani.. Actually aku dan ayahku. Tapi aku rasa yang terlebih semangatnyer aku haha. Memang aku tunggu sampai habis la, layan BOLA terr.. sebelum ni mane ada aku layan bola, tengok pon sekadar sekilas pandang ajer. Sepanjang Separuh Masa Pertama, macam-macam bunyi :

"Ookkk aloh"
"Hoo Ho! ookkk"

Siap ngan aksi-aksi lagi sebagai seorang penyokong la katakan haha, gelak tawa pon ada tengok ragam pemain-pemain. urmmm syok jugak tengok BOLA, patutla ramai pemyokong "naik angin" termasuk aku geram-geram ajer aku nak p masuk padang, nak bagi GOL hehe walhal bukannya pandai pon, sepak bola ntah pandai ke tidak.

Lastly, GOLLL!!!! disumbatkan oleh "Mat Yoe" atau nama sebenar beliau Norshahrul Idlan Talaha, ohhh gembiranya. Tamat Separuh Masa Petama. Zon Selamat, lega weiii. Ramai giler penyokong TRW kt stadium. Dasyat ah, HEBAT sek kito!

Separuh Masa Kedua, ATM plak menyumbatkan gol pertama, ntah sapa ntah [lupa dah nama pemainnyer]. Kedudukan sekarang 1-1, ahh hatiku mula gelisah, tak senang duduk pon ada. Sebijik bola menjadi rebutan ramai.. TRW dan ATM sama-sama hebat dan bersemangat.

Tapi sekali lagi "Mat Yoe" sumbat Gol Ke-2 untuk TRW, wahhh TAHNIAH! baru je nak bersenang-senang, ATM plak dapat gol ke-2.. Giler la perlawanan Bola Sepak Piala Malaysia ni.. Suasana semakin hangat dengan sorakan penyokong The Red Warriors dan ATM. Kedudukan sekarang 2-2, aduhh geramnya aku haha.

MASA TAMBAHAN 

15 minit pertama, tak ade ape-ape berlaku kecuali hentaman demi hentaman dari ATM dan TRW, pemain TRW nampak kepenatan sedikit tetapi pemain ATM tetap gagah di padang, walaupon begitu perlawanan mesti diteruskan.

15 minit terakhir, TRW menyumbatkan gol Ke-3 menerusi Indra Putra.. Alhamdulillah, YES! Dalam hati, cepatlah masa berlalu, kemenangan untuk TRW. Tik tok tik tok akhirnya, TRW diangkat sebagai Juara Piala Malaysia 2012. Sangat GEMBIRA! Tahniah sekali lagi TRW ~ tak lupa juga kepada ATM yang sangat bersemangat.


Ragam yang mencuit hati :
Pemain ATM [Rubeen kot] panjat pemain TRW untuk tanduk bola

Tersentuh hati bila :
Seorang pemain ATM menangis di akhir perlawanan..

p/s : Penyokong ATM jangan la marah-marah atau ada ape-ape perasan tak puas hati kerana KALAH dan MENANG adalah ADAT PERTANDINGAN.

1 comment:

Anonymous said...

[p]La plupart de ces chaussures ont tendance à être adoré par un assez grand nombre et sont donc à l'aise dans [url=http://www.uggfrclassictall.info]bottes cuir femme pas cher[/url] plus de rester mignon et facilement remarquable . Au [url=http://www.pascheruggclassicfr.com]ugg australia pas cher[/url] context du genre touchant à come back s’asseoir mais également apprécier, les meubles a la possibilité rénover . Vous en votre regarding intérieur devriez également aller fill fournir une grande marche sous leur apport . L’Opéra [url=http://www.uggfrclassictall.info]ugg bottes pas cher[/url] touchant à Sydney possède demeur? votre saison Aussie Constructed from wool bicentenaire sous 1988 laquelle possède invité notre série touchant à makers, offrez-vous votre kind afin p construire un ensemble p tenues concernant socle touchant à laine mérinos australienne . Véritables bottes [url=http://www.frclassicuggstocker.info]ugg classic short[/url] Ugg boot degré sont équipés pour des années de mettre sur . N

[url=http://www.ergotherapie-fruehling.de/guestbook.php?menuid=14&uebermittelformular=]They are beautiful store statement made ugg boots6f[/url]
[url=http://www.rudolf-pfemeter.at/guestbook.php?g_action=new]we are beautiful store statement made discount ugg5u[/url]
[url=http://lnx.mastertopforum.eu/guestbook.php?mode=entry&sid=a4ea4feeab83bc13a526c0b46fa2b762&gbd=5023ecc857f560cd900515ecc963f253]They are beautiful store statement made ugg5f[/url]