MY FAMILY AND FRIENDS

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 93 96 Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket 114 113 112 111 110 109 108 107 106 105 104 103 102 101 100 99 98 97 90 89 88 87 86 85 84 83 82 81 80 79 78 77 76 75 74 73 72 71 70 69 68 67 66 65 64 63 62 61 60 59 58 57 56 55 54 53 52 51 50 49 48 47 46 45 44 43 42 41 40 39 38 37 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26 25 24 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
Photobucket

Search

EMMA checkitout2u.blogspot.com. Powered by Blogger.
Photobucket

Follow by Email

Followers

Friday, February 13, 2009

Asyik Mimpi..


Aku slalu mimpi masa tdo ha3. Dalam tidur aku mimpi jumpa sifu aku, aku pon xtahu adakah mimpi tuh ader sesuatu atau hanya sekadar mainan tidur.. hmm.. dalam mimpi tu kan, aku jumpa tok guru yang ajar aku baca Al-Quran.. tp aku heran kenapa dia peluk dan cium aku. seme orang pandang aku huhu, pastu ada satu benda dia gtau aku tp malangnyer aku lupa langsung perkataan itu.. huhu sedih tol la.. mungkin pesanan bermakna daripadany. aku terkilan la sbb aku lupa satu benda penting dalam mimpi tuh huhu.. lama aku pikir pon xdapat. huhu sedih la..

 
Selalu kalo aku jumpa dia, dia akan pesan jangan lupa bacer Al-Quran.. Dulu, pernah sekali aku dok men banjirkan, maklumlah kg. ku slalu banjir.. hampir setiap tahun la katakan. Pastu terserempaklah ngan dia (sifu).. tau x, dia peluk aku cam xmo lepas.. maklumlah mungkin dia sayang aku, pelajar dia yang khatam Al-Quran cepat, pelajar y mudah belajar la (membangga diri plak). Masa tu dia kater dia nak p haji, so dia suh aku doakan dia.. terharunya aku.



Dalam masa yang sama, aku rasa malu lak sbb diperlakukan sebegitu, macam la aku ni anak dia, semua orang pandang aku seolah2 diorang heran dan cemburu, tp masa tuh aku kecik lg (sek. rendah lg kot) hehehe.. xkesah sangat la kan. dia pon aku dah anggap cam bapak aku.. hehe

3 comments:

s b 1 8 9 1 1 9 said...

o...abis bila plak awk mimpi sy...?

hehehe

bfie said...

ner bleh mimpi awak nti sy kene serang dek tebuan awak lak hehe

s b 1 8 9 1 1 9 said...

tebuan sy?

bila plak sy ternak tebuan...?

hehe